Меню сайта


Форма входа


Случайное фото


Реклама


Поиск


Календарь
«  Январь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Приветствую Вас, Гость · RSS 11.10.2024, 08:10
Главная » 2011 » Январь » 19 » Пільговий компроміс
11:42
Пільговий компроміс
Проїзд не подорожчає, а пільговики слідкуватимуть за часом

Рішення виконкому та пов’язане з ним повідомлення про перевезення пільгових категорій пасажирів без обмежень у першому цьогорічному номері «ГП» спричинили в місті справжній ажіотаж. Сприйняте одними «на ура», серед інших це нововведення знайшло шквал критики. Пільговики, котрі мали б опинитись у виграші, своє право часто відстоюють шляхом скандалів і не завжди успішно. Незручно почуваються звичайні, не пільгові, пасажири, іноді залишаючись із зовнішнього боку дверей переповненого автобуса чекати наступну «маршрутку». По-новому подивились на свій бізнес перевізники, збентежені зниженням його рентабельності.
Ситуацію, що склалася на маршрутах Прилук, для читачів нашої газети коментує заступник міського голови Олександр СИВЕНКО.
– З початку року кількість нарікань від пільговиків зросла в десятки разів. Якби вони, зателефонувавши за вказаними в «Граді» номерами, надавали повну інформацію, фіксувалося б близько 10 скарг на день. З другого боку, почали скаржитися інші пасажири, які не можуть нормально доїхати на роботу, бо автобуси заповнені пільговиками. Відмовляються працювати за новими правилами перевізники, адже розмір державної субвенції повною мірою не відшкодовує витрати на перевезення пасажирів пільгових категорій. Були випадки розірвання договорів. Як наслідок, ніхто не хоче їздити по маршрутах №№30, 3А, 25 і 8, під ризиком 22-й і 14-й маршрути.
– Що ж, реакція прилучан на нову ініціативу очевидна. А до яких кроків у зв’язку з цим вдалася влада?
– 12 січня міський голова зустрівся з перевізниками. Обговорювали шляхи вирішення проблеми. Прозвучала пропозиція підвищити плату за проїзд, але голова одразу її відкинув. Розглянули інші варіанти, зокрема часткову оплату проїзду пільговиками – наприклад, по 1 гривні, безкоштовне перевезення тільки у визначені дні або ж запровадження талонної системи, як у Ніжині. Зрештою, зійшлися на тому, що пільгові пасажири все ж їздитимуть без обмежень, тобто щодня і в будь-якій кількості, але в окремі години. Скажімо, це можуть бути проміжки з 9 до 12 години та з 14 до 16.
– Чи можна говорити про такий механізм як про остаточний? Коли він почне діяти?
– Мер дав доручення розробити графік, надати його для розгляду громадській раді міста та раді старійшин. У кінці січня або на початку лютого він буде опублікований у газеті «Град Прилуки» для найширшого обговорення, внесення зауважень і пропозицій від жителів міста. І приблизно в першій половині березня на розгляд виконкому буде винесено проект рішення про перевезення пасажирів пільгових категорій.
– А до того часу на які правила варто спиратися пасажирам?
– Оскільки іншого компромісу поки немає, діятиме попередня домовленість: за один рейс одне пільгове місце в автобусах до 19 пасажиромісць, три - від 19 і більше. Усвідомлюючи права пільговиків, треба розуміти й позицію перевізників. Станом на 12 січня не було укладено жодного договору між ними та управлінням праці про відшкодування витрат за пільгові перевезення із державного бюджету. З огляду на це про їхню зацікавленість не може бути й мови. Не хотілося б, щоб у маршрутному сполученні Прилук зяяли дірки. Треба, щоб задоволеними були всі сторони процесу автоперевезень. Саме таким має стати механізм перевезення пільговиків, який ми обов’язково запустимо в першому кварталі цього року.
Спілкувався Олександр Бойко
http://gradpryluky.info
Просмотров: 1166 | Добавил: prilukitrans | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar